Strona Główna Instr.obsł. i IPL Husqvarna Instr. obsł. B & S Instr. obsł. Tecumseh Husqvarna Stihl Partner 22.10.2014
KONTAKT
Adres e-mail:
serwimasz@wp.pl

Telefon:
797 933 990
Nawigacja
Strona Główna
Artykuły
Download
FAQ
Linki
Galeria
Szukaj
Wikipedia
Tłumacz Ang.-Pol.

Mechanika
Ostatnie Artykuły
Kopia rejestru.
Regulacja gaźnika w ...
Zasada działania gaź...
Przelicznik mocy
1 KW ~ 1,36 KM
1KM ~ 735,6 W

W - wat
KW - kilowat
KM - koń mechaniczny
Kalendarz
Cześć
Regulacja gaźnika w pilarce spalinowej.
Gaźnik posiada trzy śruby regulacyjne :
- T - śruba regulacji biegu jałowego,
- L - śruba regulacji mieszanki wolnych obrotów,
- H - śruba regulacji wysokich obrotów,

Przed regulacją należy oczyścić filtr powietrza i sprawdzić filtr paliwa.
Wstępne ustawienie śrub: L - 1,5 ; H - 1 ( tyle wykręcić ).
Uruchomić pilarkę, regulować po rozgrzaniu. Jeśli gaśnie na biegu jałowym wkręcić śrubę T.
Śrubą L ustawić najwyższe obroty następnie odkręcić o1/4 obrotu.
Ustawić śrubą T obroty jałowe ( 2700-3000 ).
Śrubą H ustawić maksymalne obroty ( 12,500-14,500 ), { zależy od typu pilarki }.
Jeżeli z regulacją obrotów są problemy należy sprawdzić gaźnik, szczelność połączenia gaźnika z cylindrem, przewód paliwowy, świecę zapłonową, filtr powietrza, filtr paliwa, szczelność pomiędzy cylindrem a skrzynią korbową, uszczelnienie wału korbowego, tłumik ( może być zapchany ).
UWAGA! za mocno wkręcona śruba L może powodować problemy z uruchomieniem zimnego silnika, za mocno wykręcona spowoduje problemy z ustawieniem wysokich obrotów oraz może powodować zalewanie silnika.
Jeśli pilarka pracuje tylko na ssaniu: brudny jest filtr paliwa lub sitko w gaźniku.
Jeśli pilarka jest wrażliwa na zmianę pozycji: ustawienie śrub L i T jest nieprawidłowe:
- za bardzo wykręcona śruba L,
- za bardzo wkręcona śruba T ,
Innym powodem może być źle ustawiona dźwignia zaworu iglicowego.
Podczas czyszczenia gaźnika zwrócić uwagę na:
- stan membran i uszczelek gaźnika,
- dokładnie sprawdzić sitko gaźnika ( filtr ),
- oczyścić końcówki śrub regulacyjnych ( L i H ),
- przedmuchać otworki w gaźniku ( dokładnie ),
- ustawić prawidłowo dźwignię zaworu iglicowego,
Po czyszczeniu sprawdzić prawidłowe działanie zaworu iglicowego oraz szczelność gaźnika.
Co dziś mamy?
Imieniny

Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Muzyka

Ważne
Pamiętaj !
Do silników dwusuwowych używaj mieszanki benzyny z odpowiednim olejem. Używaj paliwa dobrej jakości ze sprawdzonej stacji benzynowej. Złe paliwo niszczy przewody paliwowe oraz może uszkodzić gaźnik lub nawet silnik.

Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie